Loading

Приватбанк разом з операторами зв’язку попереджає своїх клієнтів про активізацію банківських аферистів і шахраїв, які можуть відправляти SMS-повідомлення від імені банку клієнту. Причому, такі повідомлення приходять з звичайних мобільних номерів.

Про це йдеться в заяві на сайті банку.

“ПриватБанк не надсилає свої клієнтам сервісних або інших повідомлень з звичайних мобільних номерів. Також Приватбанк не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карт”, – йдеться в повідомленні.

За даними Служби безпеки банку, за останні дні зафіксовано випадки шахрайських розсилок абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карт клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв’язатися з невідомих номерів з метою отримання персональних даних клієнтів.

Також читайте:  У Києві викрито велику злочинну групу, яка "віджимала" квартири містян

За фактом шахрайських розсилок банк разом з операторами зв’язку оперативно заблокували номера шахраїв і передали інформацію в кіберполіції. За попередніми даними, шахрайська розсилка велася зловмисниками із Запоріжжя.

Служба безпеки ПриватБанку в черговий раз звертає увагу, що всі комунікації банку з клієнтами, в тому числі через SMS, банк веде виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700.

(Переглянуто 195 разів, 1 переглядів сьогодні)

Залишити відповідь

Ваша e-mail адреса не оприлюднюватиметься. Обов’язкові поля позначені *