Приватбанк разом з операторами зв’язку попереджає своїх клієнтів про активізацію банківських аферистів і шахраїв, які можуть відправляти SMS-повідомлення від імені банку клієнту. Причому, такі повідомлення приходять з звичайних мобільних номерів.
Про це йдеться в заяві на сайті банку.
“ПриватБанк не надсилає свої клієнтам сервісних або інших повідомлень з звичайних мобільних номерів. Також Приватбанк не розсилає клієнтам повідомлень про блокування карт”, – йдеться в повідомленні.
За даними Служби безпеки банку, за останні дні зафіксовано випадки шахрайських розсилок абонентам одного з українських операторів SMS з приватних мобільних номерів про нібито блокування карт клієнтів. У тексті таких повідомлень шахраї пропонували зв’язатися з невідомих номерів з метою отримання персональних даних клієнтів.
За фактом шахрайських розсилок банк разом з операторами зв’язку оперативно заблокували номера шахраїв і передали інформацію в кіберполіції. За попередніми даними, шахрайська розсилка велася зловмисниками із Запоріжжя.
Служба безпеки ПриватБанку в черговий раз звертає увагу, що всі комунікації банку з клієнтами, в тому числі через SMS, банк веде виключно зі спеціального номера клієнтської підтримки 3700.